Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag niet voorkomen op deze pagina of wilt u toch meer informatie, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0)493 680 900 of email [email protected].
De webshop waar u artikelen kunt bestellen hebben wij afgeschermd met een gebruikersnaam en wachtwoord. Om te kunnen bestellen dient u dan ook eerst in te loggen. Om in te kunnen loggen heeft u nodig:
Uw gebruikersnaam en wachtwoord vindt u terug in de brief en/of e-mail die we u hebben gestuurd betreffende uw account. Uw gebruikersnaam is altijd een e-mailadres. Wanneer u voor de eerste keer inlogt in de nieuwe webshop dan gebruikt u het wachtwoord uit de brief en/of e-mail.
Bij de eerste keer inloggen raden we u aan eerst uw wachtwoord te wijzigen naar een wachtwoord van uw keuze. Zo kunt u zelf een wachtwoord kiezen dat u eenvoudig kunt onthouden.
Als u uw wachtwoord kwijt bent en niet meer kunt inloggen dan kunt u het wachtwoord opnieuw aanmaken. U kunt als volgt een nieuw wachtwoord aanvragen:
Als u uw wachtwoord wilt wijzigen dan kan dat via onderstaande stappen:
U kunt uw persoonlijke gegevens niet in de webshop zelf wijzigen, omdat ze gekoppeld zijn aan ons klantenbestand. Mocht u ze graag willen veranderen, neem dan even contact met ons op. Wij passen de gegevens dan graag voor u aan.
Het is mogelijk om meerdere accounts aan uw klantenbestand te koppelen. U kunt dan met meerdere e-mailadressen inloggen en bestellen.
Mocht u dit graag willen, neem dan even contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw nieuwe inloggegevens worden aangemaakt. U kunt zelf aangeven met welk e-mailadres u graag wilt inloggen.
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst of de webshop om een andere reden verlaat dan hoeft u niet uit te loggen.
De volgende keer wanneer u naar de webshop gaat kan zijn dat u opnieuw moet inloggen, maar het is ook mogelijk dat u nog steeds bent ingelogd. Mocht u de zekerheid willen dat niemand via uw pc kan inloggen dan raden wij u aan om uit te loggen wanneer u de webshop verlaat.
U kunt uw account niet zelf via de webshop verwijderen. Mocht u graag willen dat uw account wordt verwijderd, neem dan even contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat het wordt verwijderd.
Als uw naam of adres is veranderd dan kunt u dit het beste aan ons doorgeven. Wij zullen dit dan vervolgens voor u aanpassen in uw klant account. Het is belangrijk dat deze gegevens bijgewerkt zijn zodat de bestellingen altijd onder de juiste naam worden geplaatst en op het juiste adres worden bezorgd.
U kunt dit niet zelf aanpassen in de webshop, omdat het webshop account gekoppeld is aan uw klant account. Wel kunt u bij het afronden van een order een ander afleveradres opgeven.
Wanneer u een bestelling doet op onze webshop wordt er door onze administratie afdeling een factuur naar uw adres verstuurd. Deze kunt u voldoen via de betaalmogelijkheden van uw bank.
Wij bieden geen mogelijkheid tot online betalingen via iDEAL of andere betalingssystemen.
Uw geld krijgt u in principe niet terug wanneer u een bestelling annuleert. Wel kunt een creditnota van ons ontvangen.
De factuur die u ontvangt hoeft pas betaald te worden wanneer de goederen daadwerkelijk zijn geleverd. Als de goederen retour worden gestuurd, zal er een creditnota voor u worden aangemaakt.
Wij werken niet met verzendkosten, maar met orderkosten. Deze orderkosten zijn klant afhankelijk en zijn met u besproken door één van onze accountmanagers.
Mocht u hier vragen over hebben, neem dan even contact op met uw persoonlijke accountmanager of onze Customer Service Afdeling. Het telefoonnummer vindt u op onze contactpagina.
U vindt uw orderkosten in uw winkelmandje onder het kopje "Orderkosten".
De prijzen die u in onze webshop ziet zijn klantspecifieke prijzen. Dit is dus de prijs die u voor dat artikel betaalt.
In deze prijs is er rekening gehouden met eventuele kortingen die met u zijn afgesproken. In uw winkelmandje vindt u zowel het totaalbedrag exclusief als inclusief BTW.
De prijzen in onze webshop zijn klantspecifiek en worden op een bepaalde manier opgebouwd. We kennen de volgende prijzen:
De catalogusprijs is de prijs die u ziet in onze webshop wanneer u artikel gaat toevoegen aan uw winkelmandje. De prijzen in de overzichtspagina en op de detailpagina zijn gelijk. In deze prijs zijn de klantspecifieke kortingen opgenomen.
In uw winkelmandje kunnen de prijzen per artikel veranderen wanneer u het aantal veranderd. Zo kan er bijvoorbeeld een staffelkorting ingesteld staan zodat u bij een x-aantal artikelen een ander bedrag voor dat artikel betaalt.
Als laatste kunt u ook nog kortingen krijgen op uw gehele bestelling. Zo krijgt iedereen van ons een webkorting van 1%. Daar bovenop kunt u bijvoorbeeld nog een orderkorting ontvangen. Deze extra kortingen over uw gehele bestelling vindt u onder de orderkosten in uw winkelmandje.
In verband met afrondingsverschillen in de berekeningen kan de uiteindelijke gefactureerde prijs maximaal enkele centen afwijken met de hier aangegeven prijs.
De garantie op een artikel is verschillend per artikel. Mocht u dit graag willen weten, dan kunt u dit navragen bij onze Customer Service Afdeling. Zij zijn te bereiken via het telefoonnummer op onze contactpagina.
Voor Nederland geldt een franco orderwaarde van 350 euro. Dit betekent dat als de netto waarde van uw order, 350 euro of meer bedraagt, u geen transportkosten hoeft te betalen. Is uw orderbedrag lager, dan wordt er 25 euro aan transportkosten in rekening gebracht.
Dit bedrag kan echter klant afhankelijk zijn en wordt vastgelegd door één van onze accountmanagers. Heeft u vragen over uw orderwaarde, neem dan even contact op met onze Customer Service Afdeling.
U kunt de artikelen alleen op een ander adres laten bezorgen wanneer u contact met ons opneemt en het adres laat aanpassen. U kunt dit niet zelf aanpassen in de webshop.
Als klant bent u een vaste lever dag of lever dagen met ons overeengekomen. Op deze dag(en) zullen de artikelen vanzelfsprekend geleverd worden. Hoe lang het duurt is dus afhankelijk van de datum van uw bestelling en uw vaste lever dag(en).
Het is mogelijk om uw lever dag te wijzigen, zowel éénmalig als definitief. Neem hiervoor even contact op met onze Customer Service Afdeling.
Wij bezorgen onze producten in de Benelux. Buiten de Benelux kunnen wij helaas geen producten bezorgen.
Als u uw vraag niet terug vindt op onze FAQ pagina, dan kunt u uw vraag via ons contactformulier sturen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk een reactie hierop sturen.
Als u graag wilt bestellen op de webshop, dan kunt u beste contact met ons opnemen en aangeven dat u graag een online account zou willen.
Onze verkoopafdeling gaat de aanvraag voor u bekijken en kan een online account voor u aanmaken. Hiermee kunt vervolgens bestellen via de webshop.
Als u een klacht heeft dan kunt u deze melden via ons contactformulier. Wij zullen uw klacht dan intern behandelen en eventueel contact met u opnemen om een oplossing voor uw klacht te bespreken.
De verf artikelen hebben ook een oud artikelnummer. Het is ook mogelijk om via de zoekfunctie op oud artikelnummer te zoeken.
De voorraad van een product kunt u de webshop zelf niet zien. Als u de voorraad toch graag wilt weten, dan kunt u contact opnemen met onze Customer Service afdeling.
Voordat uw order aan u wordt verstuurd, ontvangt u bovendien een bevestiging met daarop de exacte levering.
U kunt uw bestelling niet online volgen, wel is het mogelijk om een automatische digitale orderbevestiging te krijgen.
U kunt uw bestelling telefonisch wijzigen via onze Customer Service afdeling. Het telefoonnummer kunt u vinden op onze contactpagina. Voorwaarde hierbij is dat uw bestelling nog niet is afgeroepen in ons magazijn. Als dit wel het geval is, dan kunt u uw bestelling helaas niet meer wijzigen.
Wel kunt u artikelen laten toevoegen via een nieuwe bestelling, zodat deze nog aan uw eerdere bestellingen kunnen worden toegevoegd. Dit dient u minimaal één werkdag voor de levering te doen. Als voorbeeld: voor levering op woensdag zal de order uiterlijk op maandag bij ons moeten zijn aangeleverd.
De huidige status van uw bestelling kunt u alleen telefonisch opvragen via onze Customer Service afdeling. De contactgegevens vindt u op onze contactpagina.
Uit welke assortimenten u allemaal kunt bestellen is afhankelijk van een aantal zaken. Aan de ene kant zijn de producten die uw bedrijf aanbiedt hierin doorslaggevend. Aan de andere kant zijn de mogelijkheden die wij hierin zien hierbij belangrijk.
Onze verkoopafdeling maakt afspraken met u over welke assortimenten allemaal te bestellen zijn via de webshop. Mocht u hier vragen over hebben, neem dan even contact met ons op.
Wij werken met vaste afleverdagen, welke per klant verschillend zijn. Deze afleverdagen bent u overeen gekomen met één van onze accountmanagers. Mocht u uw afleveren dag(en) niet meer weten of deze willen wijzigen, neem dan even contact op met onze Customer Service.
Als u een bestelling heeft afgerond via onze webshop dan krijgt u een melding dat de bestelling succesvol is afgerond. Ook ontvangt u een digitale orderbevestiging met hierin uw bestelling. Als u deze ontvangt mag u er van uitgaan dat de bestelling goed bij ons terecht is gekomen.
Het aantal stuks dat u kunt bestellen is per artikel verschillend. Sommige artikelen kunt u per stuk bestellen, andere hebben een minimale orderhoeveelheid. De minimale orderhoeveelheid kunt u op verschillende plaatsen in onze webshop terug vinden. Op een product overzicht pagina kunt u deze zien en ook wanneer u op zich de detailpagina van een product bevindt.
Er is geen maximaal aantal stuks dat u kunt bestellen. Houdt er wel rekening mee dat het bij grote aantallen kan voorkomen dat het aantal stuks dat u besteld heeft niet bij ons op voorraad is. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij contact met u op.
De minimale orderhoeveelheid verschilt per product. Deze minimale orderhoeveel kunt u terug vinden op een detailpagina van het product onder het kopje "BE".
U kunt een overzicht van uw orderhistorie opvragen in onze webshop. U gaat dan rechts bovenin naar "Mijn account" en kiest voor "Bestelgeschiedenis".
Wanneer u een order afrond dan ontvangt u automatisch een bevestigingsmail met hierin uw order. Mocht u deze niet in uw mailbox ontvangen, dan kunt u eens bij uw SPAM kijken, wellicht is de e-mail daarin terecht gekomen. Mocht hij ook niet in uw SPAM box terecht zijn gekomen, dan is de order waarschijnlijk niet bij ons binnen gekomen. Het beste kunt u dan even contact met ons opnemen.
Wanneer u naar het overzicht van uw winkelmandje gaat ziet u de totaalprijs van uw bestelling. Als u hier het aantal veranderd, dan veranderd de prijs niet direct mee. U dient dan eerst op het icoontje naast het aantal vak te drukken om de prijs opnieuw te berekenen.
Als u een los artikel uit uw winkelmandje wilt verwijderen dan klikt u op die betreffende artikelregel op het prullenbak icoontje achteraan de regel. Wilt u het volledige winkelmandje leegmaken dan kiest u voor "Leegmaken". Het volledige winkelmandje wordt dan leeggemaakt.
Wanneer een artikel niet meer in de catalogus staat en niet is terug te vinden in de webshop wil dit niet per definitie zeggen dat het niet bestelbaar meer is.
Het kan dus zo zijn dat het artikel evengoed nog besteld kan worden. Deze garantie kunnen wij u echter niet geven. Neem in dat geval dan ook even contact met ons op zodat wij voor u kunnen nakijken of het nog bestelbaar is.
Niet alle artikelen die wij aanbieden kunt u via de webshop bestellen. Het kan dus voorkomen dat u een artikel bijvoorbeeld wel in de catalogus vindt, maar niet op de webshop.
Mocht u dit artikel toch graag willen bestellen, of wilt u graag met ons overleggen of het mogelijk is om het artikel via de webshop beschikbaar te maken, neem dan even contact met ons op. We gaan dan voor u kijken hoe we het artikel voor u bestelbaar kunnen maken.
Het kan voorkomen dat u een artikel wel in de webshop kunt vinden, maar niet in de catalogus.
We streven ernaar om de catalogus zo goed mogelijk up to date te houden. Omdat de catalogus in gedrukte vorm is, kan deze niet dagelijks bijgewerkt en gedrukt worden worden. Bij een webshop is het eenvoudiger om een enkel artikel toe te voegen.
Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel niet in de catalogus, maar wel op de webshop staat.
Er zijn verschillende manieren om een artikel te zoeken in onze webshop. U kunt zoeken via ons algemene zoekveld bovenin het scherm. Vul hier een artikelnummer, merknaam of een andere eigenschap van het artikel in. Het kan zijn dat u meerdere resultaten krijgt wanneer u op deze manier zoekt. Een artikelnummer mag u zowel met als zonder punten invullen.
Een andere manier om een artikel te zoeken is via de knop "Webshop" in ons hoofdmenu. U gaat dan naar het juiste assortiment. Vervolgens navigeert u via de categorieën totdat u het juiste artikel gevonden heeft.
Niet alle artikelen die wij aanbieden kunt u via de webshop bestellen. Het kan dus voorkomen dat u een artikel bijvoorbeeld wel in de catalogus vindt, maar niet op de webshop.
Mocht u dit artikel toch graag willen bestellen, of wilt u graag met ons overleggen of het mogelijk is om het artikel via de webshop beschikbaar te maken, neem dan even contact met ons op. We gaan dan voor u kijken hoe we het artikel voor u bestelbaar kunnen maken.
Als u vaak dezelfde artikelen besteld dan kunt u hiervoor een favorietenlijst aanmaken. Deze lijst kunt u bij uw volgende bezoek aan onze webshop laden zodat u deze artikelen niet opnieuw hoeft toe te voegen. Uw vindt uw favorietenlijsten bovenin bij het kopje "Mijn lijsten - Favorieten" als u bent ingelogd.
U kunt een nieuwe favorietenlijst maken door te klikken op "Nieuwe favorietenlijst aanmaken". U kunt vervolgens artikelen aan de lijst toevoegen door op het sterretje te klikken voor het artikelnummer wanneer u een artikel bekijkt. Dit sterretje is grijs als het nog niet is toegevoegd aan de favorietenlijst en geel als het wel is toegevoegd. Bovenin kunt u zien hoeveel artikelen in uw favorietenlijst zitten.
Als u meer informatie over een artikel wilt dan kunt u klikken op de titel van het artikel of de afbeelding. U gaat dan naar de product detailpagina. Hier vindt u alle informatie over het artikel dat u heeft aangeklikt.
Als u één of meerdere producten retour wilt sturen dan dient u dit te melden bij onze verkoopafdeling via de retourbon. Het telefoon- en faxnummer vindt u op onze contactpagina.
Als uw artikel defect is zullen wij er voor zorgen dat een transportdienst uw defecte artikelen komt ophalen. U zult dan een nieuw artikel of een creditnota ontvangen.
Artikelen die niet defect zijn kunt u niet retourneren. Hier is echter wel een uitzondering op. Wanneer onze accountmanager akkoord gaat met het retour sturen van het product dan is dit wel mogelijk, maar dit is niet per definitie mogelijk.
Nee, u kunt artikelen bij ons niet ruilen.
Ja dit kan, maar alleen volgens de richtlijnen in de retourprocedure. Deze vindt u op deze pagina.
Wanneer u een artikel wilt retourneren dient u eerst contact op te nemen met onze verkoopafdeling. Het telefoon- en faxnummer vindt u op onze contactpagina. Zij zullen aangeven waar u de artikelen naartoe kunt sturen.
Wij hebben verschillende showrooms op onze locatie in Asten waar, afhankelijk van de situatie, artikelen bekeken kunnen worden. Gezien de grootte van ons assortiment kunnen wij helaas niet alle artikelen laten zien in onze showrooms. Wij kunnen u dan ook geen garantie bieden dat het door u gewenste artikel aanwezig is in onze showrooms.
Wilt u graag klant worden en een kijkje nemen in onze showrooms, neem dan contact met ons op en wij zullen u informeren over de mogelijkheden.
Onze catalogus kunt in vinden in het hoofdmenu via het kopje "Catalogus".
Als u graag klant wilt worden dan kunt het beste contact met ons opnemen. Onze verkoop afdeling zal dan contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Helaas kan niet iedereen klant van ons worden. Wanneer u contact met ons opneemt bekijken wij intern of er zowel voor u als ons een toegevoegde waarde is.
Vervolgens zal onze verkoop afdeling contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Laagveld 10
5721 VV Asten
Nederland
+31 (0)493 680 900
[email protected]
+31 (0)493 680 990