SHI is dé specialist voor Home Improvement Essentials: producten en concepten die essentieel zijn voor de afwerking of upgrade van woon- en werkomgevingen. SHI biedt totaaloplossingen voor groothandels, retailers en e-tailers in het professionele en doe-het-zelf kanaal.
Wij werken met multifunctionele projectteams en kunnen alle zorg op het gebied van inkoop, category management en logistiek uit handen nemen. In samenspraak met de klant bieden wij een optimale mix die bestaat uit eigen productconcepten en merken, A-merken, private-label danwel non-branded producten.
Een optimale samenwerking tussen sales, inkoop en marketing zorgt voor nieuwe product- en verpakkingsideeën. SHI is innovatief in het bedenken, ontwikkelen en/of verbeteren van nieuwe en bestaande retail concepten.
Iedere categorie heeft zijn eigen inkoopteam, specialisten in het betreffende assortiment. We kopen zowel lokaal als internationaal in. Met een eigen inkoopkantoor in het Verre Oosten kunnen we snel schakelen met de diverse leveranciers aldaar.
SHI koopt in over de hele wereld en bewaakt de kwaliteit van de ingekochte goederen door middel van zeer strenge vastgelegde normen. Voordat de goederen in ontvangst worden genomen vindt er een kwaliteitscontrole plaats door een speciaal daarvoor opgeleide kwaliteitscontroleur.
SHI heeft een eigen dtp-afdeling en productfotograaf. Zij verzorgen artwork van onze eigen merken maar ontwerpen ook op aanvraag private labels. Daarnaast ontzorgen wij onze klanten door het opmaken van (klantspecifiek) POS-materiaal. De marketingafdeling werkt nauw samen met inkoop en sales om nieuwe concepten te realiseren en te presenteren.
Bij SHI is een team van accountmanagers werkzaam dat voor de klant het vaste aanspreekpunt is. Achter iedere accountmanager staat een team van interne medewerkers om de wensen van de klant snel, goed en efficiënt te verwerken. De teams bundelen specialismen op het gebied van assortimenten, communicatie in het schap, koopgedrag en marktontwikkelingen.
Eén leverancier voor 5 productgroepen. Zo hebben veel van onze klanten de mogelijkheid om franco leveringen te ontvangen. SHI is oplossingsgericht, wij gaan een logistieke uitdaging niet uit de weg. Ook next-day dropshipment leveringen B2C behoort tot de mogelijkheden. Onze afdeling voorraadbeheer zorgt ervoor dat we een uiterst betrouwbare uitleveringspercentage behalen.
Nadat de schappenplannen digitaal ontworpen zijn, vertaalt de afdeling winkelinrichting dit in live presentaties in de winkel. Onze winkelinrichters bouwen de gekozen concepten aan de hand van de schappenplannen op. Tevens verzorgen zij het point-of-sale materiaal op de geplande locaties.
Onze klantenservice staat paraat om uw (product)vragen te beantwoorden of uw bestellingen op te nemen. Ze zijn het eerste aanspreekpunt in de organisatie. Ook voor aftersales vragen.
Een optimale samenwerking tussen sales, inkoop en marketing zorgt voor nieuwe product- en verpakkingsideeën. SHI is innovatief in het bedenken, ontwikkelen en/of verbeteren van nieuwe en bestaande retail concepten.
Iedere categorie heeft zijn eigen inkoopteam, specialisten in het betreffende assortiment. We kopen zowel lokaal als internationaal in. Met een eigen inkoopkantoor in het Verre Oosten kunnen we snel schakelen met de diverse leveranciers aldaar.
SHI koopt in over de hele wereld en bewaakt de kwaliteit van de ingekochte goederen door middel van zeer strenge vastgelegde normen. Voordat de goederen in ontvangst worden genomen vindt er een kwaliteitscontrole plaats door een speciaal daarvoor opgeleide kwaliteitscontroleur.
SHI heeft een eigen dtp-afdeling en productfotograaf. Zij verzorgen artwork van onze eigen merken maar ontwerpen ook op aanvraag private labels. Daarnaast ontzorgen wij onze klanten door het opmaken van (klantspecifiek) POS-materiaal. De marketingafdeling werkt nauw samen met inkoop en sales om nieuwe concepten te realiseren en te presenteren.
Bij SHI is een team van accountmanagers werkzaam dat voor de klant het vaste aanspreekpunt is. Achter iedere accountmanager staat een team van interne medewerkers om de wensen van de klant snel, goed en efficiënt te verwerken. De teams bundelen specialismen op het gebied van assortimenten, communicatie in het schap, koopgedrag en marktontwikkelingen.
Eén leverancier voor 5 productgroepen. Zo hebben veel van onze klanten de mogelijkheid om franco leveringen te ontvangen. SHI is oplossingsgericht, wij gaan een logistieke uitdaging niet uit de weg. Ook next-day dropshipment leveringen B2C behoort tot de mogelijkheden. Onze afdeling voorraadbeheer zorgt ervoor dat we een uiterst betrouwbare uitleveringspercentage behalen.
Nadat de schappenplannen digitaal ontworpen zijn, vertaalt de afdeling winkelinrichting dit in live presentaties in de winkel. Onze winkelinrichters bouwen de gekozen concepten aan de hand van de schappenplannen op. Tevens verzorgen zij het point-of-sale materiaal op de geplande locaties.
Onze klantenservice staat paraat om uw (product)vragen te beantwoorden of uw bestellingen op te nemen. Ze zijn het eerste aanspreekpunt in de organisatie. Ook voor aftersales vragen.
Laagveld 10
5721 VV Asten
Nederland
+31 (0)493 680 900
[email protected]
+31 (0)493 680 990